sobota, 28 lipca 2012

Zakupy: rękawice, odzywka z babassu i Bioderma

Poczynione dzisiaj w Rossmannie:
Moja rękawica do kąpieli całkowicie się zużyła tj. zaczęła się pruć więc zakupiłam nową, a właściwie to dwie, skusiła mnie promocyjna ellite models ( zwykle używam takich jak ta zielona, dobrze szorują i szybko schną)
ale po wieczornym prysznicu strasznie się na niej zawiodłam, na sucho wyglądała na porządnego szoraka, lubię szorstki masaż pod prysznicem tymczasem ta okazało się miękka i delikatna niczym szmatka.
Sławna blogowa odzywka Isana z olejem babassu, użyjemy zobaczymy.
I jeszcze zakup z apteki, Bioderma Sebium była w promocji po 12 zł ( jako dodatek do innych zakupów), kończę Sensibio więc ta zdecydowanie się przyda na jej miejsce.

1 komentarz:

  1. ja odkąd kupiłam tą odżywkę do włosów to nie używam już żadnej innej :)

    OdpowiedzUsuń