środa, 18 lipca 2012

The Balm Sexy Mama


Transparentny puder firmy The Balm to idealny kosmetyk do torebki, wybrałam go ze względu na opakowanie, małe, płaskie, lekkie, za to z lusterkiem - dobrze się sprawdza do poprawek w ciągu dnia ( używam do tego małego pędzelka z Clinique). Cudownych właściwości matujących co prawda nie posiada ( Blot Powder o wiele lepszy!!!) ale zdecydowanie się przydaje.

Ciekawe jest to, żer kiedyś posiadałam ten puder przywieziony ze Stanów i był on inny (?!) jaśniejszy, bardziej pylący, ciekawe, ciekawe?

4 komentarze:

  1. dla mnie chyba zdecydowanie za drogi, jak na puder ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja na szczęście rzadko muszę robić poprawki w ciagu dnia;) ostatnio moja torebkowa zawartość ogranicza się do kremu do rak, korektora na wypryski I szminek;) mi Sie wydaje ze sklady produktow Sie roznia

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedys kupywalam zel aveene tutaj a kupilam w pl I mialam wrazenie ze mial slabsze dzialanie, wiec nie wiem .

    OdpowiedzUsuń
  4. ja narazie odstawiłam wszystkie pudry
    -zapraszam do mnie na bloga:)

    OdpowiedzUsuń