czwartek, 26 lipca 2012

Soraya Summer Slim, balsam wyszczuplający BUBEL I ZAPYCHACZ!

Soraya, balsam wyszczuplająco - antycellulitisowy z zieloną kawą, z serii Summer Slim przywędrował do mnie w wyniku promocji w Superpharm. Kosztował ok 5 zł za 400 ml więc wzięłam, nie oglądałam specjalnie jak prawie dają to brać!
Niestety pierwsze użycie skończyło się pokryciem moich nóg i pośladków drobnymi wypryskami, druga aplikacja tylko pogorszyła sprawę więc odstawiłam go jak podejrzanego. Po pewnym czasie skóra mi się uspokoiła więc użyłam go po raz trzeci i ostatni, sytuacja się powtórzyła.
Dlaczego nie popatrzyłam na skład wcześniej??? Dlaczego?
A tu proszę, parafina na drugim miejscu i znany zapychacz ethylhexyl stearate więc nic dziwnego.
Kosmetyk, który ewidentnie mi szkodzi i klasyfikuję go jako BUBEL paskudny i przechodzi w inne ręce, nie chcę mieć nic wspólnego z tym ZAPYCHACZEM.

6 komentarzy:

  1. Nie miałam z nim styczności nigdy.

    OdpowiedzUsuń
  2. mi rzadko takie rzeczy na nogach sie robia ja mam tendencje do zapychania tylko na twarzy:(

    OdpowiedzUsuń