środa, 4 lipca 2012

Shiseido Perfect Refining Foundation

Jako posiadaczka cery problematycznej (bo tłusta i jest co zakrywać) ciągle poszukuję idealnego podkładu, dlatego mam ich sporo w swojej kolekcji. Na podkład Shiseido Perfect Refining Foundation trafiłam dzięki Youtube ( o dzięki ci jutubie!!!) i od razu strzał w dziesiątkę.
Mam odcień O20

Idealny podkład mocno kryjący! Na razie jak dla mnie jest to absolutny numer 1, bo:
- ma świetnie dopasowany kolor, z idealnie rozłożonymi żółtymi tonami ( odrobinę ciemniejszy niż Double Wear Sand)
- łatwo się go nakłada, jest płynny ( bardziej niż Double Wear), nie ma maski
- jest niezwykle lekki jak na podkład mocno kryjący i wygląda niezwykle naturalnie ( porównuję go ciągle w myślach do DW i Silk Creme Foundation Laura Mercier oraz Revlon Colorstay)
- jest dość trwały ( aczkolwiek mniej niż DW)
- matowi i kryje w takim samym stopniu jak inne kryjące podkłady

4 komentarze:

  1. ja mialam probke i niestety sie u mnie nie sprawdzal: ( albo stety dla portfela;p

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie super, na pewno kupię ( niestety dla portfela ;) kolejne opakowanie

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej nigdy nie używałam podkładów z firmy shiseido nie moge kupić go stacjonarnie tylko przez internet kolor 020 oprócz DW sand mogalbyś porównac do revlona smashboxa lub innego ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nigdy nie używałam Smashboxa a Colorstay Revlona, owszem, miałam kiedyś ale w bardzo nietrafionym kolorze ( poszedł w świat).

      Usuń