poniedziałek, 23 lipca 2012

Powracam do 3 kroków Clinique


Skończył mi się żel Normaderm Vichy i dumałam co zakupić na jego miejsce, nagle przypomniało mi się, że przecież mam zachomikowane kosmetyki Clinique i przecież nic kupować nie muszę ;)

Mam swój sprawdzony zestaw mieszany. Wiecie, kiedyś gdy próbowałam 3 kroków myślałam, że to wyjątkowe dziadostwo, mnie, posiadaczce cery mieszanej polecono zestaw nr 3: mydło w kostce było jednak beznadziejne, tonik mnie ściągał i wysuszał a żel błyskawicznie znikał z twarzy tak szybko się wchłaniał ale nie mógł ukoić wysuszonej skóry. Następnie spróbowałam zestaw 2 ale  nawilżający lotion mazał mi się po twarzy i wzmagał przetłuszczanie strefy T. Myślałam nawet: nigdy więcej Clinique aż natrafiłam na mądrą konsultantkę tej firmy, porozmawiałyśmy o kosmetykach, dostałam od niej mnóstwo próbek ( których kilka się świetnie sprawdziło i zakupiłam pełnowymiarowe opakowanie) i poleciła mi stosować zestaw mieszany czyli mydełko w płynie i lotion nr 2 + żel z nr 3 i to był strzał w dziesiątkę.

Taki zestaw sprawdza się w ciepłe dni bo:
- dobrze oczyszcza a ja muszę mieć idealnie oczyszczoną cerę inaczej czeka mnie wysyp paskudności.

- żel nawilża bez tłustości

Po aplikacji żelu wklepuję dodatkowo krem na noc ( aktualnie Pat&Rub), który ładnie odżywia mi skórę i taka pielęgnacja pewnie sprawdzi się pewnie do czasu gdy temperatury spadną poniżej 10 stopni. Moja cera będzie się mniej przetłuszczać i zanieczyszczać, wtedy przejdę na łagodniejsze oczyszczanie.



2 komentarze:

  1. Śmiać mi się chce bo miałam dać notka teraz o clinique 3 krokach ja używam 2 zestawu i całkowicie się u mnie sprawdza;) i tez mam jeszcze jeden zestaw schomikowany kupiłam na święta i płyn zluszczajacy w mega pojemności 487 ml z pompka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba w końcu i ja spróbuję tych trzech kroków, bo zbieram się już od długiego czasu :)

    OdpowiedzUsuń