poniedziałek, 30 lipca 2012

Oczyszczanie: Glinka Lerosett Mineral Deep Cleanser

Dzisiaj o inne glince: o tzw. ziemi wulkanicznej Lerosett ( z polecenie mojego dermatologa dla wszelkich cer z problemami):
Zakupiłam na razie saszetki po 5 ml, mamy tu maseczkę w formie żelu ( już jest rozrobiona z wodą).
Rozprowadzamy ją na twarzy omijając okolice oczu na ok 20 minut i zmywamy wodą, można stosować ją tylko na miejsca z wypryskami albo nawet na noc, punktowo ( wysusza!). Przy wysypie pryszczy można nakładać ją nawet dwa razy dziennie zmniejszając intensywność stosowania w miarę poprawy stanu cery. Potem używa  się ją regularnie np. raz w tygodniu lub w zależności od potrzeb.

Maseczka oczyszcza i odblokowuje pory, normalizuje pracę gruczołów łojowych i działa przeciwtrądzikowo. Przetestowałam i na pewno kupię pełnowymiarowe opakowanie, glinka absolutnie spełnia obietnice, po zużyciu saszetek zauważyłam mniej wyprysków, moje pory są naprawdę dogłębnie oczyszczone. Szczerze polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz