czwartek, 19 lipca 2012

L`Occitane, Riz Rice, Ultra-Matte Face Fluid POLECAM

Firma L’OCCITANE opracowała specjalny kompleks ryżowy do pielęgnacji mieszanej i tłustej skóry. Połączyliśmy wyciąg z ziaren czerwonego ryżu z cynkiem (ograniczającym przetłuszczanie), octem ryżowym (ściągającym i oczyszczającym) oraz matującym pudrem ryżowym. To znakomity sposób na świeżą, czystą i promieniejącą zdrowiem skórę! to ze strony pl.loccitane.com
 Ten krem to objawienie dla tłustej skóry.
Przy niedawnych upałach czym nie posmarowałabym twarzy to zaraz zaczynałam ociekać tłuszczem, szukałam czegoś lekkiego, co jednocześnie dobrze nawilży skórę i nie będzie wzmagać produkcji sebum. Fluid 'Czerwony ryż" L`Occitane był akurat na wyprzedaży więc klinkęłam go.
Buteleczka ma 30 ml co z jednej strony jest dość małą pojemnością za cenę ok 80 zł, z drugiej strony jesienią znowu będę potrzebować czegoś bardziej odżywczego więc jest szansa, że zużyję ją do końca wakacji i resztki się nie zmarnują.
Konsystencja jest lekka, żelowa, wchłania się u mnie szybko i całkowicie, skóra się nie ściąga ( jak po wielu "matujących" kosmetykach), czuję nawilżenie i faktycznie cera nie przetłuszcza się szybko. Ja właściwie nie wierzę w działanie matujące - tak wiem producenci obiecują cuda pod tym względem a my posiadaczki tłustych twarzy chcemy im wierzyć ;) - raczej w działanie nie wzmagające działania gruczołów łojowych i w tym zakresie Riz Rice uważam za dobry kosmetyk i wart polecenia.
Informacje z opakowania ( ani słowa po polsku ;)):


2 komentarze:

  1. zapewnienia producenta obiecujace:) jak ja sie ciesze ze nie mam tego problemu latem:)
    P.s kochana jesli byc chciala to ja z wielka checia wysle ci ten Revlon candy apple:)i bedziessz miala za 3 dni:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poważnie? A ja ejstem jej tak bardzo ciekawa, ponieważ nigdy wcześniej nie spotkałam się z takim kosmetykiem, ale zobaczymy, jak testowanie przebiegnie u mnie:)) Mam tylko nadzieję, że zapach na skórze bedzie równie intensywny, jak w opakowaniu:)

    OdpowiedzUsuń