czwartek, 12 lipca 2012

Clinique 7 Day Scrub Cream

Bardzo lubię firmę Clinique ;) szczególnie pielęgnację i produkty do oczyszczania twarzy.

7 day scrub cream to delikatny peeling do twarzy, używamy go raz w tygodniu, regularnie, na lekko wilgotną, właśnie co umytą twarz, wyciskamy niedużą ilość, mnie wystarczy kulka wielkości małego orzecha włoskiego. Delikatnie masujemy omijając okolice oczu po czym spłukujemy wodą. Proste! Zaletą tego kosmetyku jest zachowanie delikatności przy dobrych właściwościach ścierających. Bardzo ważne! jeżeli mamy wypryski - nie używamy peelingu bo rozniesiemy sobie bakterie po całej twarzy i dalej, jeżeli mamy opryszczkę nie używamy peelingu bo jej wirus potrafi się bardzo szybko przenosić, potrafi zaatakować nie tylko wargi ale i skórę na twarzy, nawet oczy. Jeżeli mamy jedno ognisko zapalne można delikatnie złuszczać naskórek szeroko omijając pryszcza, dobrze jest po zabiegu zdezynfekować twarz.
Koszt w Douglasie to 89 zł ( ja przy zakupie wykorzystałam swój kupon na 40 zł, zapłaciłam więc 49 zł) i jest go aż 100 ml.


2 komentarze:

  1. uwielbiam ten peeling :) i przede wszystkim nie mam uczucia przesuszenia i napiecia skory po, co wystepowalo na ST.IVES, choc tamten jest 4 razy tanszy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. użyłam po raz pierwszy i jest naprawdę świetny :) n

    OdpowiedzUsuń