środa, 4 lipca 2012

Cień z M.A.C z kolekcji Heavenly Creature o nazwie EARTHLY

Mój pierwszy mineralny cień z M.A.C!
Odwiedziłąm wczoraj salon i po raz pierwszy ten typ cieni wpadł mi w oko, wahałam się pomiędzy Earthly a Aurorą ale finalnie wygrał ten pierwszy.
Jest to mieszanina chłodnego jasnego beżu, ciemnego brązu i złotego brązu.
Nie jestem pewna jak używać tego typu cienie, czy próbować nałożyć każdy osobno czy mix, bo przyznam, że ciężko jest wyodrębnić pędzelkiem poszczególne kolory.
Wymieszane dają bardzo delikatny efekt ( przy czym się trochę osypują), na powiece są raczej szarawe ( czuję się zawiedziona bo na ręce w sklepie dominował ten złotawy kolor)

3 komentarze:

  1. Ja kupilam MAC Star Wonder Mineralize Skinfinish jako ze dalej jestem w fazie rozy to Pani mi ten doradzila i chyba stanie sie moim ulubiencem co prawda dopiero go wczoraj kupilam ale wyglada niesamowicie na polczkach i pigmentacja super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. juz dodalam notke na bloga;p a mialas kiedys Mac fleur power?

      Usuń