niedziela, 3 czerwca 2012

Moja pielęgnacja rąk

Moja pielęgnacja rąk ro manicure czyli skórki i paznokcie + codzienne, częste stosowanie kremów do rak.
Krem do rąk to najczęściej kupowany przeze mnie kosmetyk.
Do pielęgnacji zaliczam unikanie stykania się skóry z agresywnymi detergentami, czyli do sprzątania zawsze zakładam rękawiczki a gary myje mi zmywarka ;) inwestuję też w łagodne mydełko do rąk np. glicerynowe z którejś z mydlarni, nie używam tych najtańszych, marketowych naładowanych SLSami bo po ich użyciu zawsze mam mocno wysuszone dłonie.
Przy okazji zakupu kremu do stóp marki Gehwol postanowiłam wypróbować też ichniejszy krem do rąk. Na razie nie używany, czeka na swoją kolej
Opis na opakowaniu bardzo zachęcający.
 Czasem używam pilingu Glicerynowego Peggy Sage ( jak wcześniej pisałam stosuję go i do rąk i do stóp)
Zestaw do manicure: płyn do usuwania skórek Sally Hansen + drewniane patyczki KillyS. Płyn - żel stosujemy następująco, należy zaaplikować go na skórę, odczekać 1 minutę i potem delikatnie odsunąć skórki patyczkiem. I to wszystko! Używany regularnie powoduje, że skórki nie zarastają paznokci i cążki są zupełnie zbędne ( używam ich bardzo, bardzo rzadko)

Kremów do rąk mam sporo,  niemal w każdym pomieszczeniu ;)
Krem Wilgoć z Pamięcią ( cokolwiek to znaczy) całkiem porządnie nawilża, kupiłam go w zestawie z odżywką Nail Tek za ok 45 zł na promocji w Sephorze.

Krem do rąk Mediterraneo, z oliwą z oliwek, firmy athena's, bardzo fajny lekki krem,idealny na lato, szybko się wchłania, kosztował mnie ok 2-3 Euro za 75ml.
Balsam do Rąk Pat&Rub, regeneracyjny z żurawiną i cytryną, pięknie pachnie i błyskawicznie się wchłania, ma fajny eko skład, 100 ml w buteleczce z pompką, która wypompowuje kosmetyk do ostatniej kropelki. Odstrasza tylko cena, ponad 40 zł. Ja bardzo lubię kosmetyki Pat&Rub, można je kupić w Sephorze - warto wtedy poczekać na dni VIP i -20% albo polować na promocje w sieci np. na merlin.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz