piątek, 22 czerwca 2012

M.A.C Peachykeen & Deep Throat NARS

Zostałam zapytana czym różnią się powyższe.
Prawda, należą do tej samej, ciepłej tonacji kolorystycznej ale Peachykeen jest intensywniejszy, więcej w nim ceglastej czerwieni natomiast w Deep Throat dominuje róż złamany brzoskwinią, jest delikatniejszy.
M.A.C Peachykeen

NARS Deep Throat

Tu widać, że jednak się różnią aczkolwiek zrobiłam test porównawczy na policzkach i faktycznie muszę przyznać, że efekt jest bardzo ale to bardzo podobny ;)

5 komentarzy:

  1. Hmmm na zdjeciu faktycznie sie roznia, chyba sprawdze w sklepie na dloni jak sie prezentuja dwa obok siebie, dziekuje za porownanie, chcialam dodac cie do listy obserwowanych ale nie masz tej opcji:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dłoni się różnia, ale specjalnie z myślą o Tobie zrobiłam porównanie na policzkach i według mnie różnicy wielkiej nie ma ;) Aczkolwiek oba są bardzo fajne i bardzo uniwersalne.

      Usuń
    2. Wrzuciłam na pasku z prawej na dole opcję "subskrybuj" - mam nadzieję, że to o to chodzi? Wybacz jeszcze nie ogarnęłam blogspota ;)

      Usuń
  2. niee ale dodam sobie w pasku startowym wiec bedzie mi latwiej i przyjemniej do ciebie zagladac:) co sprawia mi radoche:)

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki ;) ja próbowałam dodać parę blogów ale jakieś bzdury mi wychodzą, muszę trochę posiedzieć nad bloggerem ale zawsze szkoda mi czasu, wolę się skupić na dodawaniu nowych postów.

    OdpowiedzUsuń