sobota, 12 maja 2012

VICHY NEOVADIOL LUMIERE KREM próbka

Dostałam przy okazji zakupów próbki kremu Vichy Neovadiol Lumiere. Na próbce brak informacji o produkcie, musiałam poszukać w sieci. Jest to rozświetlający krem dla dojrzałej cery w okresie menopauzy , ma przywracać gęstość skóry, rekonstruować tkanki.



Zaaplikowałam sobie go dzisiaj rano, krem ma gęstą, "bogatą" konsystencję, jest koloru brzoskwiniowo różowego


Zawiera rozświetlające drobinki






 Po rozsmarowaniu na twarzy ukazało mi się prawdziwe oblicze Potwora z Bagien, pomarańczowa facjata, z pomarańczowymi brwiami, pomyślałam: poczekam pewnie się wchłonie i ukaże się promienna buzia ale nic z tego, pomarańcz trwał uparcie. Dobrze, że dzisiaj sobota, miałam czas na takie eksperymenty. Ciekawostka.
Cóż może u kobiet o 20 lat ode mnie starszych daje inny, zgodny z obietnicami producenta, efekt?


2 komentarze:

  1. U kobiet 5 lat starszych też jest pomarańczowo:).

    OdpowiedzUsuń
  2. Trafiłam tutaj w poszukiwaniu informacji o tym kremie. Też dostałam próbki przy okazji zakupów; i cóż, mam 37 i pomarańcz również razi ;) Pozdrawiam, Justyna

    OdpowiedzUsuń