czwartek, 24 maja 2012

Trzy różowe lakiery Rimmel: 293, 291, 295

Były sobie różowe świnki trzy a imiona ich brzmiały następująco:
od lewej:
293 Pop Rose
291 Urban Princess
295 Fancy Fuchsia

 z serii Lycra PRO

Moim ulubionym kolorkiem jest żelkowa Fuchsia, pozostałe róże są jaśniejsze, bardziej stonowane, Urban Princes jest cukierkowym różem małej dziewczynki, Pop Rose o ton ciemniejsza różowa różowość.
Dla mnie to typowo wiosenne kolory, kojarzą mi się z płatkami kwiatów.
Lakiery te mają szeroki wygodny pędzelek, szczególnie przydatny osobom, które ( tak jak ja) mają szeroką płytkę, mi wystarczają dwa, trzy maźnięcia i paznokieć pomalowany a kolor dobrze i bez smug rozłożony.
Natomiast jakość lakieru nie jest powalająca, u mnie to max dwa dni, lakier ściera się i odpryskuje naprawdę szybko.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz