poniedziałek, 28 maja 2012

Sky Tower czy szary bunkier?

W sobotę miałam wolne pół godzinki bo czekałam na moje dziecko aż skończy zajęcia, zwykle w tym czasie czytam, albo robię zakupy w pobliskim warzywniaku. Ale jak słyszałam, dwa dni wcześniej otwarto ( zapewne uroczyście) galerię handlową Sky Tower, pomyślałam: pójdę bo to z 3 min na piechotę i zerknę.

Tfu tłu moim oczom ukazał się widok iście kosmiczny, pierwsze skojarzenie: bunkier z filmu Seksmisja:
  Puste, szare, betonowe korytarze, gdzieniegdzie snujący się ludzie
Na galerię handlową toto nie wygląda ;)))

Na pierwszym parterze oczywiście hula parę sklepów, ale nie miałam ochoty do nich wchodzić ;)
Reserved jest wszędzie.
Na środku wielkiego hangaru stała malutka czarna scena, odbywał się jakiś konkurs, przysłuchiwałam się przez chwilę śmiejąc się w duchu - pytania chyba były zbyt trudne bo nikt w tym czasie nie odpowiedział poprawnie ;)))

Cóż, na razie uśmiałam się, popatrzyłam, chyba nie wiem czego się spodziewałam po firmie, która stworzyła Arkady Wrocławskie, najbrzydsze centrum handlowe we Wrocławiu (chyba Hala Tęcza ma więcej klasy).


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz