niedziela, 27 maja 2012

Moja pielęgnacja stóp

Stopy to czuły punkt Potwora z Bagien.
Są wrażliwe, wybredne i wymagające. Ciągle coś je ugniata i obciera i niestety tolerują tylko drogie buty :(

Stopy domagają się intensywnej pielęgnacji więc wieczorny krem po kąpieli jest obowiązkowy tak jak umycie zębów. Aktualnie używam kremu, który absolutnie potworze stopy zachwyca:
 Lipido Creme marki Gehwol, na zdjęciu widzimy dużą, 500 ml butlę z pompką.
Krem zawiera dużo mocznika, doskonale się wchłania co stanowi dość istotną cechę, która decyduje o moim wyborze bo nie cierpię zostawiać tłustych śladów i ma neutralny zapach bo mentolowe kremy jakoś irytują moje nozdrza. Kupiłam go na Allegro razem z kremem do rąk za ok 110 zł.
Czemu taka wielka butelka?

Mamy z Małżem taki wieczorny rytuał, zasiadamy sobie na kanapie a on wmasowuje krem w moje stopy. Wzięło się to z tego, że on sam miał kiedyś bardzo suche i zrogowaciałe dłonie ale nigdy nie pamiętał aby użyć kremu do rąk, za to pamiętał by skarżyć mi się na tę suchość ;). Dlatego co wieczór podsuwam mu swoje szanowne stópki do posmarowania i w ten sposób i jego ręce są zadowolone. Powiem Wam, że efekt jest zdumiewający - jego dłonie są naprawdę super gładkie ;) i w dodatku zniknęły z nich kurzajki, które były tam od zawsze i nie udało się ich usunąć medycznymi sposobami. Czyżby działanie mocznika?

Tylko w ten sposób znacząco wzrosło nam zużycie kremu ;)
 Opakowanie 125ml starczyło nam tylko na miesiąc ;) a byłam z niego tak bardzo zadowolona, że zdecydowałam się na zakup dużego opakowania.

Teraz o drugim z kremów do stóp, który według mnie jest wart uwagi:
Farmona Krem dermatologiczny na pękające pięty, który aktualnie jest używany przez moje dziecko na suche i zrogowaciałe ( od skubania) okolice paznokci.
Zawiera mocznik, mód i wosk pszczeli, alantoinę, jest gęsty i tłusty, smaruję dziecku ręce przed zaśnięciem, a sama przy okazji wcieram go dokładnie w okolice skórek ;). Powiem Wam, że już po ok 3 razie zauważyłam poprawę, krem jest dość tani, kosztuje ok 10 zł, kupiłam go w Rossmanie.


2 komentarze:

  1. odnośnie wygodnych ale jednakowoż drogich butów - wykreśl z listy Kazar, szczegóły na życzenie - buziak, n

    OdpowiedzUsuń