czwartek, 3 maja 2012

M.A.C moje ulubione róże: Peachykeen i Dainty

M.A.C Sheertone Shimmer Blush, 6g PEACHYKEEN

To mój ukochany i często używany róż do policzków ( jak widać sięgnął już denka)

Kolor: ciepła. ceglasta, brzoskwiniowa czerwień, delikatna, subtelna z maleńkimi złotymi drobinkami. Pięknie podkreśla moją ciepłą, żółtawą karnację, efekt jaki daje jest delikatny, ciężko z nim przesadzić.


M.A.C Mineralize Blush, 3,5g DAINTY

Dainty to mój drugi macowy faworyt, dla odmiany to chłodny delikatny róż, również z drobinkami ale bardzo, bardzo subtelnymi. Wagowo jest go o wiele mniej niż poprzednika ale jest stosunkowo wydajny, używam go już rok z malutkim ubytkiem:


Oba róże nazywam "bezpiecznymi dzienniaczkami", nie zdarzyło się abym w pośpiechu stworzyła nimi plamy, zawsze efekt jest delikatny i dokładnie taki jak chcę uzyskać, idealne na dzień.

U góry Peachykeen, na dole Dainty - tylko maźnięte pędzelkiem, widać wyraźne jakie delikatne

8 komentarzy:

  1. Hmmm mam dainty a czaje sie na peachykeen:) dzis zakupilam worm soul i mam nadzieje ze bedzie mi sluzyl:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Kup, kup ;) peachykeen jest GENIALNY! Ja zdenkuję to lecę po następny!

    OdpowiedzUsuń
  3. kupie ale nie wiem czy nie bedzie podobny do Nars deep throat

    OdpowiedzUsuń
  4. wlasnie przseczytalam ze masz deep throat napisz czy bardzo sie roznia>

    OdpowiedzUsuń
  5. Różnią się zasadniczo, Deep Throat jest brzoskwiniowo różowy z delikatnymi drobinkami natomiast w Peachykeen dominuje ton czerwono ceglasty + złotawe drobinki. Jeżeli jutro będzie znośne światło to postaram się cyknąć fotki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. super jesli ci latwiej to moj email aiife@o2.pl albo zrob notke porownawcza:D:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wrzuciłam notkę, udało się zrobić zdjęcia ;)
    http://potworzbagien.blogspot.com/2012/06/mac-peachykeen-deep-throat-nars.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Dainty wydaje się być śliczny! Planuję zakupy w MAC-u i szukam różu wartego uwagi :)
    Trafiłam na Ciebie przypadkiem i czuję, że zostanę na dłużej :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń