poniedziałek, 14 maja 2012

Korres LIP BUTTER zakup z Truskawki

Na Truskawce była promocja na masełka do ust greckiej firmy Korres, w Sephorze jedno masełko kosztuje zdecydowanie ponad 40 zł a tu w tej cenie mamy trzy więc skusiłam się i kliknęłam.


W plastikowym opakowaniu may 3 masełka, każde po 6g w odcieniach:
  • Jasmine
  • Pomerange
  • Wild Rose




Kolor Wild Rose zaciekawił mnie, dlatego od razu maznęłam sobie usta pędzelkiem, jedno spojrzenie w lustro i popędziłam po chusteczkę. Kolor jest bardzo intensywny, ciekawe komu będzie w nim do twarzy? Mnie na pewno nie, wyglądałam nagle staro i wulgarnie ;)
Pomerange i Jąsmin to całkiem fajne,naturalne odcienie, masełko, jak to masełko, ma tłustawą, aksamitną konsystencję i mocny kolor więc opcja maźnięcia palcem gdy usta spierzchną raczej odpada - trzeba jednak użyć pędzelka i lusterka.

Przy okazji zakupów dostałam "ciekawy" gifcik ;)


Soft Touch Lip Pen Korres


Ciemny brąz, masakra!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz