sobota, 26 maja 2012

Expert Touch O.P.I

Zmywacz do paznokci O.P.I Expert Touch

Jest to butla o pojemności 480 ml kupiony za ok 60 zł na Victorias Beauty
cytując ze strony http://www.victoriasbeauty.com/
Nowy zmywacz Expert Touch Lacquer Remover to najlepsze usuwanie lakieru bez efektu przesuszenia, jaki powodują mocne zmywacze. Delikatnie usuwa nawet najciemniejsze odcienie lakierów a skórki pozostają miękkie i delikatne, lecz nie spękane i przesuszone. Formuła odpowiada nawet najbardziej surowym wymaganiom sanitarnym i zdrowotnym. Po wyparowaniu zmywacz Expert Touch Lacquer Remover pozostawia wyjątkową warstwę ochronną o działaniu przeciwutleniającym i nawilżającym, która zawiera nawilżający i odżywczy olejek z nasion winogron, witaminę E oraz wyciągi z aloesu i roślin morskich (Sea Kelp). Kiedy trzeba szybko usunąć lakier do paznokci tradycyjne zmywacze często nie sprawdzają się.
Dla uzyskania najlepszych efektów używaj z chusteczkami OPI Expert Touch Nail Wipes.
 Myślę, że posiadaczki słabych, kruchych czy rozdwajających ( to ja!) się paznokci powinny rozważyć zakup droższego, profesjonalnego zmywacza. Ja jako lakieromanaczka przetestowałam sporo preparatów do usuwania lakieru i co zauważyłam? Ano te najtańsze, drogeryjne, strasznie nie służą moim paznokciom, płytka po ich użyciu jest przesuszona, poza tym słabo radzą sobie z ciemnymi lakierami ( które ja uwielbiam). Zmywam lakier u rąk minimum dwa razy w tygodniu, u stóp 2-3 razy w miesiącu - myślę, że jest to dość często, potrzebuję płynu który nie pogorszy mi stanu paznokci i co najważniejsze: NIE ŚMIERDZI. Mam alergię na śmierdziele, od razu boli mnie głowa i pieką oczy, muszę od razu otworzyć wszystkie okna więc jeżeli chcę z powodzeniem realizować pasję lakierową muszę niestety głęboko sięgnąć do kieszeni ;) i wydać kilkadziesiąt złotych...

Od jakiegoś czasu używam ( z powodzeniem) Expert Touch i przyznać muszę, że opis producenta sprawdził się, zmywacz doskonale usuwa lakiery wszelakie ( z brokatem troszkę gorzej sobie radzi ale to chyba normalne) dwa płatki kosmetyczne delikatnie nasączone płynem zmywają mi lakier z obu rąk więc jak widać jest on szalenie wydajny. Kiedyś zmywałam, namaczałam a i tak miałam rozmazany lakier dosłownie wszędzie, jak zmywacz dobrze i szybko usuwał lakier to miałam suche skórki i paznokcie albo nie mogłam wytrzymać od smrodu. O.P.I Expert Touch jest najbardziej neutralnym zapachowo preparatem jakie kiedykolwiek wpadł w moje ręce.
Jak widzicie przelałam go sobie do pustej butelki po Zoyi - ma wygodną pompkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz