środa, 18 kwietnia 2012

ZOYA - REMOVE Plus Nail Polish zmywacz do paznokci, który polecam!


ZOYA - REMOVE Plus Nail Polish Remover


Szczerze polecam ten produkt osobom, które nie lubią śmierdzących zmywaczy. Ja jestem pod tym względem przeczulona, zwykłe, drogeryjne zmywacze tak potwornie śmierdzą, że np. zużyty wacik muszę pakować od foliowej torebki, szczelnie ją zawinąć i natychmiast wynieść z domu, inaczej nie mogę w nim wytrzymać. Zoya remove ma zapach neutralny, nikomu z domowników nie przeszkadza i to pierwszy i największy jej plus.
Po drugie - świetnie radzi sobie ze zmywaniem lakieru, naprawdę doskonale, nasączam delikatnie wacik, przykładam do paznokcie, chwilę czekam i delikatnie ściągam te wszystkie warstwy, podkłady i top coaty, odżywki - wiecie o co chodzi ;) ukazuje się czysty paznokieć. Nie rozmazuje lakieru po palcach i skórkach, radzi sobie z ciemnymi lakierami bez zarzutu, trudniej z brokatowymi. Przyznam, że nigdy nie miałam tak dobrego zmywacza.
Po trzecie - niesamowita wydajność. Dzięki pompce nasączam wacik dokładnie taką ilością jaka jest potrzebna.


Nigdy za dużo i dzięki temu buteleczka o pojemności ok 250 ml wystarczyła mina wiele miesięcy a paznokcie zmywam i maluję ok 2 razy w tygodniu, nie licząc tych u stóp.

A tutaj pstryknęłam jak wygląda proces zmywania, nasączony wacik na chwilę przyłożony do paznokci, potem delikatnie ściągnięty, ukazuje się czysty paznokieć ( wiem, wiem, zabarwiony ale jakoś moje odżywki podkładowe sobie z tym nie radzą)




Minusem może być cena i dostępność. Kupiłam ją w tym sklepie, kosztowała ok 30 zł ( w tej chwili widzę, że jest dostępna tylko mniejsza pojemność - dostałam ją kiedyś jako gratis do zamówienia, bardzo fajna rzecz na wyjazdy!)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz