wtorek, 24 kwietnia 2012

Zakupy! Zakupy! czy Potwór ma nowe rózności

Potwór poszedł w sobotę na zakupy a ponieważ posiadał kartę rabatową Glamour liczył na udane łowy :D

Na pierwszy ogień Sephora aby skorzystać z 20% rabatu z okazji dni VIP:

Tym razem perfumy PURE z werbeną - kojarzą mi się z wiosną i zielenią, musiałam je mieć!

Potem wpadłam do PROMOD, przymierzyłam parę ciuszków  ale jakoś większość słabo na minie leżała, zdecydowałam się na bluzeczkę z tygrysem -15%



i luźna ( wzięłam XL ;)) biała bluzeczka ze złotą nitką za 69 zł ( już wcześniej przeceniona)


W L'Occitane -15% rabatu, zakupiłam szampon oraz uzupełniające 500 ml opakowanie z odżywką - razem ok 130 zł, dostałam też masażer ale od razu go gdzieś zgubiłam w domowych otchłaniach.

Zakupy w Organique -20%, Savon Noir czyli czarne mydło z oliwek ( już któreś z kolei opakowanie, napiszę o nim więcej wkrótce) i po raz pierwszy mus do mycia ciała ( zobaczymy, zobaczymy) oraz balsam z masłem shea w postaci białej mazi ( o tym też wkrótce).

Mam też buty ale o tym następnym razem :D




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz