piątek, 20 kwietnia 2012

RIMMEL 60 SECONDS 825 SKY HIGH

Wskoczył mi lakier do koszyczka, zupełnie sam bo nie planowałam już zakupu lakierów w tym sezonie ( a może w tym miesiącu? ;)) to tylko 8 zł żaden majątek, prawda?


Pojemność buteleczki: 8 ml
kolor: 825 Sky High - jest to morska zieleń a może morski niebieski, w każdym razie mi się z niebem nie kojarzy, jest ładny, wesoły, ożywczy, na paznokciach taki jak w buteleczce.

Na opakowaniu napisali: pokrywa paznokcie jedną warstwą, schnie w 60 sekund.

Taaaa jedną warstwą, akurat, oczywiście...

Tutaj zdjęcie w słońcu, wygląda na niebieski, w rzeczywistości sporo w nim zieleni.

Po nałożeniu jednej warstwy widać jedynie niewyraźne smugi, w ogóle sama aplikacja pozostawia wiele do życzenia, ciężko nim równomiernie pokryć płytkę a szeroki pędzelek utrudnia precyzyjne wyrównanie do skórek. 60 sek schnięcia też mozna między bajki włożyć, pierwszej warstwie zajęło to aż kilkanaście minut, drugiej jeszcze więcej.
Trwałość: jeszcze nie wiem, noszę go dopiero niecały dzień ale nie zapowiada się na coś super trwałego.

Gdy myślałam, że są suche:

Ups, trzeba malować jeszcze raz....


Zdjęcie w sztucznym świetle - tak zakończyłam mój urodzinowy wieczór :)


3 komentarze:

  1. Też go ostatnio kupiłam. Kolor śliczny, ale całą reszta pozostawia wiele do życzenia. Dobrze, że mi również udało się go nabyć w promocji, bo jakbym dała za niego 10zł, to bym sobie później pluła w brodę ...

    Fajnie by było jakbyś w pasku bocznym dodała gadżet do obserwacji, wtedy łatwiej by Cię było dodawać :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny, prawda, kupuje lakier Rimmela bo śliczny a potem sobie pluję w brodę, że słaby, potem o tym zapominam i w kolejnej promocji kupuje kolejny ;))))

    OdpowiedzUsuń
  3. After you know how many food groups are potentially in there?
    As you make little improvements just build on them and them alone to lose weight, stop drinking alcohol, and have a pancake breakfast for weeks, then go inside and shop til ya
    drop another size. Vinegar also suppresses feelings of hunger.


    Review my web blog sex enhancement

    OdpowiedzUsuń