poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Płyn do higieny intymnej z Rossmanna

Jestem wrażliwcem, ciągle coś mnie podrażnia czy uczula, moje ciało nie toleruje kosmetyków z SLS na drugiem miejscu składu więc aby nabyć coś do mycia ciała muszę się troszkę naszukać. Problemem prawdziwym ( bo żeli pod prysznic jest w bród)  jest zakup odpowiedniego płynu do higieny intymnej. Znalazłam już kiedyś swój ideał - to płyny mało znanej polskiej firmy Idea 25 i są one niestety trudnodostępne a ja płyn potrzebowałam na już. Stanęłam zatem przed odpowiednią półką w Rossmannie i szukałam, szukałam, wszystko miało wstrętnego SLSa i Ziaja i Biały Jeleń i AA. Nagle natrafiłam na niepozorną butelkę:

 i bigno SLSa brak więc może się nada?



Uff nie podrażnia a łagodnie myje, kieszeni nie rujnuje więc polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz