poniedziałek, 30 kwietnia 2012

M.A.C BLOT POWDER puder prasowany

Czyli ulubieniec, który szybko odchodzi...

To nie dlatego, że ma nóżki, on w tajemniczy sposób znika z puderniczki.
Puder zakupiłam ok 1,5 miesiąca temu i od razu pokochałam miłością wielką, odcień dopasowany idealnie     (Dark Medium) świetne właściwości matujące, doskonale stapia się ze skórą, nie podkreśla suchych skórek.



Tylko dlaczego tak szybko się kończy, co ja z nim robię nie tak?


Z 12 g po paru tygodniach zostało tyle



3 komentarze:

  1. wydaje mi sie ze w opcjach masz zaznaczone cos zeby twoj blog byl prywatny bo malo ludzi tu zaglada a tak nie powinno byc bo ja tu uwielbiam zagladac:P ja mam nadzieje ze moj MSF starczy mi na dluzej;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi aiife ;)
      ja nigdzie nie promuję mojego bloga ;) jak ktoś trafia to z wyszukiwarki

      Usuń
  2. Dzisiaj go kupilam i ciekawa jestem jak u mnie na moim wybitne tlustym czole zadziala.

    OdpowiedzUsuń