środa, 18 kwietnia 2012

Estee Lauder, Revitalizing Supreme Creme

Estee Lauder, Revitalizing Supreme Creme (Krem przeciwzmarszczkowy)

 Otrzymałam przy okazji zakupów taką oto miniaturkę 7 ml

Krem ma przyjemną, treściwą konsystencję, lekko żółtawy kolor, używam go na noc, ładnie się wchłania ale ponieważ jest gęsty i bogaty używam go na noc. I co ja mogę powiedzieć? Jest dość wydajny, to maleństwo ze zdjęcia mam już 3 tydzień, na twarz wystarczy dosłownie odrobina, rano budzę się z wygładzoną skórą, dobrze napiętą, bez nadmiernego błyszczenia. W super działanie przeciwzmarszczkowe ja nie wierzę ;) i to w przypadku żadnego kremu, o przepraszam, właśnie doczytałam na stronie producenta, że krem ma działanie przeciwstarzeniowe a to znacząca różnica. Na razie jest dobrze, a nawet bardzo dobrze ale... myślę, że trzeba by zużyć przynajmniej połowę słoiczka by móc w pełni zrecenzować krem, na początku większość działa dobrze, potem wcześniej czy później skóra się przyzwyczaja albo np. zaczyna się zapychać.

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz