wtorek, 24 kwietnia 2012

Dior Vernis 908 TUXEDO piękny granat

Dior Vernis 908 TUXEDO

Nie wiem co mi się stało, że kupiłam tak drogi lakier, chyba pomroczność albo chwilowa niepoczytalność, na swoją obronę mogę tylko dodać, że był na wyprzedaży w Douglasie i głośno do mnie wołał a ja przecież, oczywiście nie miałam żadnego ale to żadnego granatu w swojej kolekcji


Przyznać trzeba, że kolor jest po prostu piękny, to taki szkolny, ciemny granat z niebieskimi, iskrzącymi w świetle, subtelnymi drobinkami.


Tak, kolor należy do najpiękniejszych w mojej kolekcji, sam lakier jest dość poprawny w aplikacji i trwałości, równomiernie rozkłada się na płytce, pędzelek z tych szerokich zwężających się na końcu, co z jednej strony ułatwia czasem aplikację a czasem może denerwować ( mnie denerwować ) bo utrudnia wyrównanie linii lakieru tuż przy skórkach.
Natomiast opakowanie lakieru jest zupełnie bez sensu, taaa błyszcząca nakrętka z logo CD a pod spodem kolejna nakrętka, mała i nieporęczna w trzymaniu.








1 komentarz:

  1. Kolor jest po prostu obłędny :) Mam nadzieję, że uda mi się go upolować!

    OdpowiedzUsuń