poniedziałek, 30 kwietnia 2012

CHANEL cień w kremie 82 EMERVEILLE

Widzę, że pielęgnacja i lakiery zdominowały mojego bloga!
Co za niedopatrzenie, działa makijażu został prawie całkowicie pominięty ;) co za wstyd, muszę go czym prędzej rozbudować.

Chciałam pokazać Illusion d'Ombre marki Chanel ( 4g) czyli cień w kremie o bardzo uniwersalnym kolorze o nazwie Emerveille:


Był to najczęściej przeze mnie używany cień od kiedy tylko zagościł w mojej makijażowej kolekcji ( czyli od jesieni), stanowi doskonałą bazę pod inne cienie albo gdy mam mało czasu - występuje solo. Jego odcień pasuje każdej powiece, jest to mieszanka łososia, różu, delikatnych drobinek, metalicznego połysku.


 Na początku rozcierał się elegancko, jak masełko ;) po pewnym czasie zaczął się zbijać, wysychać ( nie wiem dlaczego bo zawsze dokładnie zakręcam słoiczek) i podczas aplikacji powstają osypujące się grudki choć wciąż na powiece wygląda świetnie - trzeba bardziej z nim popracować przy rozcieraniu.



Za zdjęciu widać te grudki

Podsumowanie: fajny cień o idealnym kolorze, dość szybko wysycha więc jestem trochę zawiedziona jego jakością, raczej drugi raz nie kupię, poszukam tańszego odpowiednika.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz