czwartek, 19 kwietnia 2012

Biotherm LAIT CORPOREL

Chciałam przedstawić moje ulubione mleczko do ciała, tadam:


Butla ma pojemność 400 ml, kupiłam ją kiedyś w Douglasie za 79 zł.
Mleczko do ciała z ekstraktami cytrusowymi, ma zapobiegać wysuszaniu skóry. Na opakowaniu widzimy napis: paraben free ;)

Co jest w nim fajnego? Ano to, że fajnie działa i fajnie się je używa.
Mamy higieniczną pompkę, sam produkt ma faktycznie konsystencję mleczka ( czyli dość lejącą) więc pompowanie nie sprawia trudności, jednocześnie nie wylewa się z opakowania w nadmiernej ilości.
Zapach bardzo przyjemny, cytrusowy, produkt błyskawicznie się wchłania, i mimo że nie posiada bogatej, masłowatej struktury, dobrze sobie radzi z nawilżaniem suchej skóry.

Taki skład się u mnie dobrze sprawdza.

 Produkt godny polecenia, tylko cena dość wysoka. Powróciłam do niego po dłuższej przerwie gdy stosowałam inny balsam do ciała, który spowodował u mnie podrażnienie i zapychanie i o nim będzie następny post.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz